Obchodné podmienky

Obchodné, platobné podmienky a distribúcia tovaru pre E-shop SERA SK s.r.o

SERA SK s.r.o je oficiálnym dovozcom pre SR od dodávateľov (viď www.sera.sk) tovarov podľa zoznamov zverejnených  na Web stránke www.sera.sk.  Kupujúci (ďalej zákazník) potvrdením objednávky a vyplnením všetkých relevantných údajov súhlasí  s obchodnými podmienkami, ktoré sú záväzné pre obe strany. SERA SK s.r.o si  vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. 

Objednávanie a distribúcia tovaru, ceny.
Zákazník, po zaregistrovaní v E-shope SERA SK, môže tovar objednávať 24 hodín denne a 7 dní v týždni cez náš E-shop. po akceptovaní obchodných podmienok, tiež  E-mailom na sera@sera.sk , poštou alebo osobnou objednávkou (viď. http://www.sera.sk/kontakt.xhtml) pričom tovar bude doručený na zákazníkom  udanú adresu kuriérom alebo po obojstrannej dohode iným vhodným spôsobom.  Ak nie je objednaný tovar alebo jeho  časť momentálne na sklade, zákazník bude informovaný o možnej dodacej lehote. To platí hlavne pre niektoré nie bežné náhradné diely.

Komunikácia elektronickou poštou s obsluhou E-shopu: cez E-shop priamo alebo mailom cez sera@sera.sk je možná 24 hod denne 7 dní v týždni. Odpoveď nasledujúci pracovný deň.

Telefonická, prípadne osobná komunikácia  v pracovné dni: po – štvr:  7:00 – 16:00  pia:  7:00 – 14:00

Expedícia tovaru:
Objednaný tovar expedujeme ihneď po prijatí objednávky  a  po telefonickom potvrdení zákazníkom. Dodacia doba je už od 24 alebo 48 hodín. Ak bude objednávka doručená a overená do 10:00 hodiny, bude tovar expedovaný ten istý deň a dodaný kuriérskou službou nasledujúci  pracovný deň.

Platobné podmienky:
Osobný odber v našich predajniach: 
platba v hotovosti, alebo platobnou kartou, alebo zákazník môže využiť služby TatraPay, prípadne CardPay. tovar  bude zákazníkovi prístupný po prijatí platby na náš účet. (dopravné sa pri osobnom odbere nefaktúruje)
Doručovaný tovar: platba pri prijatí formou na dobierku, platba platobnou kartou CardPay, alebo zákazníci, ktorí majú účet v Tatrabanke môžu využiť službu TatraPay, V týchto dvoch prípadoch je tovar odosielaný zákazníkovi po prijatí platby na náš účet v Tatrabanke..

Cena dopravy kuriérom za objednávku do 50€ je 4€ (pripočítaná k cene tovaru vo faktúre), pri objednávkach nad 50€ dopravné nefakturujeme.
Manipulačné poplatky  nefakturujeme
Prepravcovi odovzdávame tovar riadne zabalený  a nepoškodený, pri preberaní tovaru preto treba skontrolovať minimálne nepoškodenosť obalu. Poškodenie obalu treba zdokumentovať s prepravcom. 

Reklamáciu na nekompletnosť dodávky treba uplatniť v deň prevzatia zásielky. Neskoršie reklamácie nemožno uznať.

Tovar možno prevziať i osobne na našich odberných miestach: Krížna 44 Bratislava, Bratislavská 3A Veľký Biel  v rámci predajnej doby (viď http://www.sera.sk/kontakt.xhtml )

Ak sa cena na www.sera.sk  líši od ceny na faktúre, platí cena na faktúre.  Chyby a zmeny cien sú vyhradené.  

Odstúpenie od zmluvy.
Zákazník je oprávnený bez udania dôvodov odstúpiť od zmluvy do štrnástich dní odo dňa prevzatia tovaru. Informačné podmieny zo strany SERA SK  s.r.o podľa §10 zákona  108/2000 viď http://www.sera.sk/kontakt.xhtml

Odstúpením od zmluvy sa táto úplne ruší. SERA SK s.r.o po prevzatí a skontrolovaní vráteného tovaru vyplatí náklady za tovar vynaložené zákazníkom do 14 pracovných dní. V prípade, že tovar zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám, a nebol chybný, náklady na vrátenie znáša zákazník.

Tovar treba doručiť poštou, kurierom, alebo osobne (po predchádzajúcej dohode) v originálnom obale riadne zabalený spolu s kompletnou dokumetáciou a dokladom o kúpe (faktúra) a s číslom účtu v banke zákazníka na adresu:

SERA SK s.r.o, Bratislavská 3A, 90024 Veľký Biel


Vrátený tovar musí odpovedať nasledujúcim podmienkám:

  • Tovar musí byť kompletný v originálnom obale s návodmi  na používanie a nepoškodený
  • Na tovare nesmú byť viditeľné známky použitia
  • Dózy s krmivami, liečivami a ostatnými tekutými alebo sypkými prostriedkami nesmú byť otvorené.
  • Je povinnosťou zákazníka prepravovaný vracaný tovar vhodne zabezpečiť proti strate alebo poškodeniu (i originálneho obalu). Riziko v tomto prípade znáša zákazník v plnej miere.
  • Tovar je potrebné zaslať spolu s dokladom o nákupe.
  • Dodané mrazené alebo živé krmivá, rastliny nemožno  vracať.
  • Ak sú splnené všetky hore uvedené podmienky pre vrátenie tovaru, do 14 dní bude zákazníkovi poukázaná príslušná suma na udaný bankový účet.
  • Vracaný tovar poslaný formou “na dobierku“ neprijímame.

Ak nebude splnená niektorá z hore uvedených podmienok, nemôžno akceptovať odstúpenie od zmluvy a tovar bude vrátený na náklady zákazníka.

Kategórie